Subject: Kogumispensioni automaatse liitumispäringu uus versioon 2024
From: "Pensionikeskus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 17:12:46 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Lugupeetud kohustusliku kogumispensioni automaatse liitumispäringu
kasutajad!

Pensionikeskus AS edastab Teile uued kohustusliku kogumispensioni
automaatsete päringute juhendid.

NB! Muutub päringu tegemise URL. Uue URL-i leiate failist „Maksekohustuste
päringu aadress 2024“.

Päring failis „XML maksekohustuste päring alates 01.12.2024“ on
kasutajatele juba tuttav päring, millele on lisatud makse määra info (2%,
4%, 6%) ning makse määra staatus (V- vaikimisi, E-esialgne, L -lõplik).

Lisaks sellele päringule on Pensionikeskus välja töötanud uue päringu „XML
maksekohustuste päring kuupäevaga alates 01.06.2024“. (Tegemist on
põhimõtteliselt uue teenuse beta versiooniga.)

See päring väljastab määra info ainult juhul, kui isiku pensionikonto on
registreeritud ning antud kuupäeval tema makse määr ei saa enam muutuda.

Ootame väga sellele päringule Teie tagasisidet, kas see uus teenus pakub
raamatupidamisprogrammide kasutajatele huvi ning kas seda teenust tuleks
edasi arendada ka nende kohustatud isikute kohta, kellel pensionikonto
avatud ei ole.

Testimiseks pakub Pensionikeskus toodangu infosüsteemi päringuid, seega
kõiki juhendis näidatud vastuste versioone ei ole kohe võimalik testida.

Praegu jääb tööle ka vana päringu URL, kuid juhime Teie tähelepanu
sellele, et vana päringu URL ei hakka väljastama makse määra infot.

Kõik lisaküsimused ning kommentaarid on väga oodatud!

Lugupidamisega

Evelin Lepp-Väiku
Lead Client Services Associate
AS Pensionikeskus

Direct: +372 640 8839
Switchboard: +372 640 8886
Fax: +372 640 8801
Address: Maakri St. 19/1 A

10145 Tallinn, Estonia

General Communication: This content contains non-sensitive information